Müşteri İlişkileri

ALTUR GRUP olarak amacımız;  müşterilerimize beklentilerinin üstünde hizmet verebilmek için müşteri memnuniyeti süreçlerini tutarlı, sistematik, müşteri odaklı ve duyarlı bir şekilde düzenlemek, yürütmek ve geri bildirimlerinde uyguladığımız şirket politikalarımız hakkında müşterilerimizi bilgilendirmektir. 

ALTUR GRUP, sunmuş olduğu hizmetleriyle ilgili geri bildirimleri şikayet olarak değil, üzerinde düzeltilmesi ve önlem alınması amacıyla iletilen iyileştirme ve geliştirme aracı olarak benimsemektedir. Müşterilerimiz tarafından bildirilen her türlü şikayet sunmuş olduğumuz hizmetlerimizdeki bir eksikliğimizi giderme fırsatıdır.  

Geri bildirimlere karşı duyarlı ve adil olmak, tüm şirket içi olanakları kullanarak çözüme odaklanmak, her aşamada proseslerin kolay uygulanabilir ve ulaşılabilir olmasını sağlamak tüm ALTUR çalışanlarının benimsediği anlayış ve bakış açısıdır. 

Hedefimiz, müşteri memnuniyetinin artırılması, iş süreçlerinde iyileştirme ve gelişim alanlarının tespit edilerek gerekli aksiyonların alınması, iyileştirilen iş süreçleri sonunda algılanan hizmet kalitesinin tespiti ile müşteri bağlılığının arttırılmasıdır.

Yasin Albayrak İpek Albayrak Cemil Albayrak Hikmet Albayrak İlknur Albayrak Halil Kemal İbrahim Özkan Engin Koşan Kerim Köseoğlu Ali Tabak Hayri Temiz Yusuf Yazıcı Ömer Kamil Şenol