Personel Taşımacılığında Türkiye’nin Lideriyiz!

“Ülkemizin önde gelen firmalarını hizmet ağımıza katarak her geçen gün büyümeye, gücümüze güç katarak sektörün en iyisi olmaya devam ediyoruz.”

Bu büyüme ile birlikte hizmet kalitemizin en önemli yapı taşlarından biri olan çalışanlarımızın mesleki ve kişisel yetkinliklerine büyük değer veriyor, yönetim sistemlerine hakim, teknolojiyi eksiksiz kullanan, sektördeki değişiklikleri takip eden kadromuzla müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz.

FORTUNE 500 Türkiye listesinde her yıl olduğu gibi 2024 yılında da Altur Turizm en büyük firmalar arasında yer almaktadır. 


Personel Taşıma Hizmetleri alanında en çok dikkat ettiğimiz konuların başında “memnuniyet” geliyor. Bu amaçla, ulaşımın kısa süre içerisinde, konforlu ve geniş ekipmanlarla yapılmasına büyük önem veriyoruz.

Günde yaklaşık 600 bin personel, 14.000 araç filomuz ile taşınıyor. İletişim konusunda teknolojinin en ileri imkanlarıyla donatılan operasyon personellerimiz, hizmetin aksamasına neden olacak durumlar karşısında, müşteri yöneticileriyle iletişime geçerek sorunları anında ve yerinde çözüyor.

Eğitim

Hizmet kalitemizi geliştirmenin en verimli ve etkin yolu şoförlerimize sürekli eğitim vermekten geçmektedir. Planlı olarak yapılan bu eğitimler her yıl düzenli olarak yinelenmektedir.

ALTUR AKADEMİ 2017 yılında TOSFED (Türkiye Otomobil Sporlar Federasyonu) onayı ile ALTUR TURİZM’in kadrolu sürücü personeline YOL ve SÜRÜŞ GÜVENLİĞİ konularında eğitimler düzenlemek için kurulmuştur. 2019 yılı itibari ile kadrolu sürücüleri dışında çalıştığı firmalara, kendi taşeronlarına ve personel, okul ve özel transfer hizmetleri veren sektör firmalarına YOL GÜVENLİĞİ ve SÜRÜŞ GÜVENLİĞİ konularında destek vermeye başlamıştır.

Eğitim başlıklarımız;


  • İletişim – Müşteri İlişkileri Eğitimi
  • Trafik Kuralları ve Trafik Güvenliği
  • İş Güvenliği Eğitimleri
  • Çevre Güvenliği Eğitimleri
  • İlkyardım Eğitimi

Denetimler

Verdiğimiz hizmetin işleyişini “işi yapandan” ayırarak varolan uygunsuzlukları yerinde görmek ve hizmet kalitemizi yükseltmek amacı ile bağımsız bir denetim ekibi oluşturulmuştur. Denetim ekibi tespit ettiği uygunsuzluklarla ilgili denetim sonuçlarına uygun rapor hazırlar. Tespit edilen uygunsuzluklar Kalite Birimi ile birlikte takip edilmektedir.

Denetimlerde;

  • Kılık - Kıyafet Uygunluğunun Kontrolü,
  • Araç İç - Dış Temizlik Uygunluğunun Kontrolü,
  • Yasal Evrak (Muayene - Trafik Sigortası - Egzost Emisyon - Araca Uygun Ehliyet vb.) Uygunluğunun Kontrolü,
  • Avadanlık (Takoz, Kriko, Çeki Halatı, Patinaj Zincir, Reflektör, Stepne vb.) Uygunluğunun Kontrolü,
  • İlk Yardım Seti Uygunluğunun Kontrolü,
  • Yangın Söndürme Cihazının (YSC) Uygunluğunun Kontrolü,
  • Lastik Diş Derinliklerinin Uygunluğunun Kontrolü ve
  • Alkol Ölçümleri gerçekleştirilmektedir.

Şoför Standartlarımız

“Tüm şoförlerimizin Tek Tip Kıyafet Yönetmeliğimize uygun olarak giyinmeleri ve günlük olarak kişisel bakımlarını yapmış olmaları kaliteli hizmet anlayışımızda önemli bir unsurdur.”

Şoförlerimiz;

  • ✓     Psikoteknik teste tabi tutulmuş, ilkyardım ve acil müdahale, ileri sürüş teknikleri eğitimleri almıştır.
  • ✓     Trafik kurallarına uyar. Taşıdığı personele karşı kibar, güler yüzlü ve anlayışlıdır.
  • ✓     Müşteri memnuniyetine önem verir.
  • ✓     İnsan taşıdığının ve insan hayatının önemli olduğunun bilincinde olarak görev yapar.

Araç Standartlarımız

Altur Turizm; her geçen gün ülkemizin önde gelen firmalarını hizmet ağına katarak büyümesine devam etmektedir.
Bu büyüme ile birlikte çalıştırdığı personellerin mesleki ve kişisel yetkinliklerini sürekli geliştirerek, yönetim sistemlerine hakim, teknolojiyi eksiksiz kullanan, müşteri istek ve beklentilerinin üzerinde hareket eden, kurgulayan, sektördeki değişiklikleri takip eden, değişime ayak uyduran kadrolar oluşturulmaktadır.

300'e yakın projemizle, günde yaklaşık 600 bine yakın personeli 14.000 servis aracı ile taşınmaktadır. Operasyon personellerimiz iletişim konusunda teknolojinin sunduğu en ileri imkanlarla donatılmış olup hizmetin aksamasına neden olacak uygunsuzluklar karşısında gerek şirketimizle gerekse müşteri yönetici ve personelleri ile anında iletişim kurarak ve gerekli koordinasyonu sağlayarak uygunsuzlukları anında ve yerinde çözmektedir.

Kanun ve Yönetmeliklere Uygunluk

Personel taşımacılığında en önemli hususlardan biri  yasal yükümlülüklere uymaktır. Kanun ve yönetmeliklerdeki güncel değişiklikler Müşteri İlişkileri Departmanımız tarafından sürekli takip edilerek ilgili yasal mevzuatların gerektirdiği tüm tedbirler alınmakta olup tedarikçilerimiz ve şirket şoförlerimiz bu değişiklikler hakkında bilgilendirilmektedir.

Araçlarda Olması Zorunlu Olması Gereken Evraklar ve Teçhizatlar;

Yol belgesi
Ruhsat
MuayeneTrafik sigortası
Egzos Emisyon Pulu
Yolcu İsim Listesi
Güzergah Bildirim Formu
ALTUR Tedarikçi El Kitabı
Acil Durum Planı
Cam Çekici
İlkyardım Seti
Avadanlık (Trafik seti)
Yangın Söndürme Tüpleri (Araca uygun)